Måndag

Tjenaremors! vad ska jag göra nu om inte plugga. Tänkte först titta på big time rush nu men har redan sett det avsnittet... men hallå de är ju grymt bra!

Har varit ännu en seeeg dag i skolan, men får tänka positivt som jag sa att jag skulle haha
Jag har förresten tänkt på en sak, när man går gymnasiet så tar man skolan på större allvar, kanske inte vad alla känner men tror att många inklusive jag tycker det, man har fått en klarare bild om vad allt handlar om och vad man har för möjligheter... och skolan är också ännu mer tröttsam, när man i nian inte trodde det kunde bli värre. Jag menar, när jag kommer hem från skolan är det enda jag vill göra att proppa i mig massor mat, är jämt ashungrig, och titta på tv, och det kan jag gärna göra resten av kvällen. Inte ens att ha kul lockar det minsta.... förr orkade man i alla fall göra lite mer :/ men man vänjer sig också.... när jag hade praktik i åttan gick jag upp kl 6 varje dag och kom hem kl 5 på kvällen, (precis som nu och värre ibland) o jag somnade så fort jag satt mig i soffan HAHA .....

Ne plugga var det, fast nu ska jag äta först ( tror förresten att ordet äta är med i varje inlägg hmm) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0