Deppig helg

tjalo! nu är helgen slut o det är dags för en ny vecka i skolan, o för första gången på länge kan jag säga att det ska bli skönt för just nu vill jag ha något annat att tänka på!

det är så att det blev inte att åka o provrida hästen idag, en tjej hann före mig o hon var o provred igår o hon fick honom. Bara att acceptera men blev så besviken att jag inte ens fick chansen... en annons på en sådan häst kommer ut väldigt sällan! så förlorade en otrolig möjlighet! mitt mål är ju att kunna rida på hög nivå i framtiden eftersom att jag tycker det är så kul! jag förväntar mig inte att hitta en liknande häst på länge men jag ska hålla utskik för man vet ju aldrig. Just nu tänker jag bara fortsätta jobba med danza, hon är rolig eftersom att man har så mkt att jobba med o det har gått väldigt bra nu på sista tiden. Dock så planerar jag att börja på skolan igen i åtvid i höst ett tag framöver o se om jag kan få ut något mer av det vilket är tveksamt. Helst skulle jag vilja gå på rappestad som verkar ha många duktiga hästar. Sen när jag tagit studenten vill jag skaffa en duktig mycket utbildad häst att träna o ta kurser med o kanske tävla något.... ne nog med det

det har alltså inte blivit något plugg denna helg, har varit så deppigt. Nu ska jag sova godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0