Lite allmänt

Hej hopp! mer än en vecka sen ni hörde från mig va? :/ 

I alla fall, första veckan efter lovet gick såå snabbt! o helgen gick också snabbt, men gjorde väldigt mycket jämfört med vad jag brukar hinna med. Fina Carro färgade håret på moa, så nu har jag ny hårfärg <3 har grejat i stallet o tagit underbara uteritter, pluggat, kört bil och skjutit luftgevär HAHA o tagit det lugnt med så klart!

Imorrn går jag inte till 17.30, såå skönt, får sluta redan 14.40 :D får åka hem o ride lite! ganska lugnt med plugg för stunden

Nu ska jag öva på låtredovisningen inför imorrn en sista gång o sen ha ångest över hur dåligt det kommer låta o sen ska jag nog sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0