School work

Sitter nu i skolan o arbetar med projektet, rapporten ska vara klar imorrn! stressigt stressigt! Igår hann jag aldrig plugga någon matte, hoppas provet kommer gå bra i allafall :/ kom hem från stallet strax efter nio, då skulle jag äta o fixa kaninerna, klockan blev tio o då var jag så trött så det blev att gå till sängen.

Ridningen igår gick väldigt bra, jag var så stolt över Danza <3 har jobbat mycket med att få henne lyhörd och lugn i galoppen i stället för att bara rusa som hon vill, o det börjar ge resultat! hon är inte lika spänd längre :D tror hon tyckte det var så kul när vi började eftersom att hon inte fått träna på allvar på drygt ett år, men mycket motion o träning ger resultat! 

Danza innan skadan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0