Hejsan Hejsan

Förlåt för usel uppdatering! 
Idag har jag äntligen fått sova ut, har sovit jättelite hela veckan :/
För ett par veckor sedan sade jag upp kontraktet med Danza o idag har en familj varit här o besökt henne. Fy vad jag får dåligt samvete när Therese (ägaren) säger hur himla nöjd hon har varit med mig, och blir så glad när hennes mamma som är före detta ridlärare säger att det märks hur mycket jag har jobbat med henne. Tjejen som skulle rida henne är bara fjorton år, det känns så jobbigt för jag enser att Danza behöver en mer rutinerad ryttare. Det gick lite sådär för henne i början då hon inte hade nån kontroll över henne o danza testar så mycket, men sen gick det mycket bättre för henne, men jag är skeptisk :/ mamman verkar i alla fall väldigt kunnig o det är en liten tröst.

det ska komma ett par till o kolla så får vi se :) nu måste jag ut till kaninisarna o sen måste jag plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0