Underbar långhelg

tjenaremors! är exakt en vecka sen jag senast skrev :/ aja den här lånhelgen har varit toppen! den började med lite mys hemma hos mig med tjejerna, väldigt mysigt <3 i fredags åkte jag till amanda för sleepover, det var underbart kul, galna som vi är, blev mycket gott från köket o lite prommenad o filmer <3 men jag fick åka hem tidigt i går för att jag sen skulle iväg igen. Först blev det en snabbis i stallet o sen bar det iväg mot överum . först lite fika hos mormor o sen vidare till underbara sofie <3 det blev en underbar kväll med mer skratt o gott o äta o filmmys 

Idag har jag varit uppe tidigt igen o släppt ut hästarna, sen hem o åt frukost o nu sitter jag här. Ska umgås lite med kaninerna, den ena tjejen hade börjat göra bo i morse, så sött, det är ingen fara alltså, hon har gjort så förr, vet inte varför. något sånt där kaninbeteende igen hehe o så ska jag vell plugga lite o ta en ridtur med ehlin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0