min vecka

hej hopp
Ännu en vecka har passerat sen jag skrev här sist, tiden går för fort o det är alldelles för mkt att göra. men denna vecka har varit ganska händelserik

måndagen o tisdagen var som vanliga, försökte plugga till matte nationella o så red jag lite. onsdagen var resursdag, först nationellt prov o sen lyssnade vi på treornas projektarbeten. Sen åkte jag in till stan, precis innan jag gick av bussen får jag ett samtal av amanda o det leder till att ett par timmar senare sitter jag hemma hos henne o äter pannkakor ;D <3 i torsdags var vell också en ganska vanlig dag, nationellt i spanska, stallet o sen lite sömn, fick även reda på att den 6:e åker danza till sin nya fodervärd, vet inte om jag ska vara glad eller ledssen, men det är bäst så, nåt roligt var i alla fall att jag fick svar från en person som behöver medryttare till sin häst, så imorrn ska jag åka o provrida :D i fredags skulle jag åka till vårdcentralen o sen blev det stan en liten stund sen hem till stallet 

Idag då, idag tog jag lite sovmorgon, evigheter sen sist känns det som. stallet på dagen, sen hemma så fixade vi i ordning danzas tecken o la i blöt så de är  hyffsat rena när hon ska flytta. nu på kvällen blev det eurovison, o jag säger bara GRATIIIIIIIIS TILL OSS O LOREEN !!!!!! man var ganska säker på att vi skulle komma bra till men att vinna, shitt va kul!! länder som man trodde att vi inte skulle få nåt poäng av alls gav oss tolvor lixsom haha. blev inget plugg idag tyvärr fast att jag verkligen måste plugga. är så mkt saker som tynger så finns inte en chans att jag kan koncentrera mig

imorrn ska jag försöka plugga för jag måste men har verkligen ingen koncentration. blir ingen sovmorgon för måste upp o släppa ut hästarna o så blir det mockning o om jag orkar så ska jag rida lite. mamma o pappa är inte hemma imorrn så jag o bro måste ta hand om frasse också, på kvällen ska jag provrida hästen, det blir dagens höjdpungt! haha detta är alltså min vecka för dem som tycker att det är intressant ;D nu måste jag sova :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0